Tuesday, June 27, 2017

Kasam Ensabi Goreng Pemakai Kitai Di Sarawak



Ensabi sigi ke temu kitai asai ia pahit pahit. Ba Sarawak ia jua di kumbai kitai ensabi iban atau ensabi Dayak laban sayur tu di empa asal kitai iban.

Tang saritu, ensabi tu ukai agi jadi pemakai bansa kitai iban tang udah jadi pemakai semua bansa ba Sarawak.
Selain ba Sarawak, ensabi udah di jual ba Semanjung baka ba Pasar Borneo Johor enggau Pasar Borneo Seri Kembangan Selangor, serta restoran berusur Borneo di sekitar Lembah Klang din.
Ba pasar tamu di Sarawak,kitai ulih tetemu sayur tu ba pasar, enggau harga ia dalam RM2 begantung enggau pembesai ikat ia.
Bermacam macam cara kitai manduk ensabi tu,ia tau di goring baka nya aja, atau panduk sup enggau dagin.


Ensabi tu ulih digaga ke kasam. Asai masam, manis enggau masin kasam ensabi ke udah di goring sigi ngasuh perut kenyang nyadi lapar baru hihi. Enti admin tau enda ibuh lauk bukai nyadi meh. Sigi 3 kali nyunkit asi ba periuk.
Ditu ku ngajar cara mudah ngaga kasam ensabi. Cara ngasam tu pun admin boleh ari orang bukai.

Cara-cara ngaga Kasam Ensabi atau Ensabi Jeruk

Bahan – bahan.

Sawi Ensabi (fresh)
Garam kasar
Aie beras
Mimit  gula
Tupperware atau bekas kena menyimpan  memeram sayur ensabi
Langkah 1:
Ensabi nya di cuci dulu, buai ba bahagian akar ensabi nya.

Langkah 2:
Udahnya ensabi nya di jembui ba panas matahari dalam 6 jam ke 8 jam.


Langkah 3:
Udah di jembui 6 ke 8 jam, udah nya ensabi ke layu nya di peruk ngena jari. (cuci jari dulu awu…)
Maya meruk ensabi nya, masuk ke garam kasar enggau gula, udahnya peruk sampai ia dipeda embab nggau bc aie baka ke di pada gambar di baruh nya.


Langkah 4:
Udah selesai acara meruk memeruk, last sekali masuk ke ensabi tadi ba tong atau container ke enda mudah di masuk angina, udahnya masuk ke aie beras. Pasti ke bekas nya di tutup rapat enggau simpan ba dalam bilik anang nyimpan ia ba luar rumah enggau anang asuh bepanas ba matahari. Peram kasamnya dalam 5 ari ke seminggu.

Udah seminggu, ensabinya tau udah di goring. Sebedau digoreng, cuci dulu ngambi muai asai ke terlalu masin enggau ngambi ke ensabinya diempa dalam keadaan bersih.
Biasa ia kasam ensabinya di goring enggau pusu. Enti ka nambah asai ba kasam ensabi nya, kita tau nambah mimit gula ngambi bisi asai manis, masin serta masin ba ensabinya. Enti ka asai pedas tau campur enggau cabi sigi ke dua igi.



0 comments:

Post a Comment