Sunday, June 18, 2017

Badang Kapit.




Ngagai sida ke baru kala datai ba Bahagian Kapit, Sarawak, sida sigi terkenyit enti meda orang benung ngangkat motosikal enggau barang barang ke beratus kilo berat ya!
Kita sigi terkenyit enggau “ Badang Kapit’ ke bisi ngembuan pengering ke luar biasa.
Bagi sida ke sida diau ba kawasannya,sigi udah biasa meda pengawa sida ke baka nya.
Selain ke ngangkat motosikal, bermacam macam agi barang ke berat di tanggung sida Badang Kapit ke ba terminal tu,baka almari,aisbok,mesin gari enggau barang kebukai agi.
Bagi bala ba Kapit diak ke ka maie motosikal sida pansut atau tama masuk ke Sibu – Kapit, motosikal sida selalu di simpan ba luan bot express nya.




Pendatai ba Kapit, bala sida Badang Kapit tu diguna laban ba Terminal Bot Express telalu renjan enti di banding kekitai enggau terminal ba Bandar Sibu.
Orang ke ngangkat motosikal tu legi sigi ke tan serta nakal, laban ka niki barang ke berat ngena anak tangga ke manyuh kena sida datai ke landai terminal nya.
Orang ke empu motor atau barang ke di angkat bala Badang Kapit tu mesti mayar ngagai orang ke empu bot express ngau meri upah ngagai sida ke udah ngangkat motosikal sida ya. Selalu ya upah sida ia dalam RM20 – Rm100 ,nitih nama utai kebarang enggau pemanyuh serta pemberat barang ke ditanggung sida.

Admin AnakApai.com bedau kala kitu, arap ila ulih kitu meda serta bertemu enggau bala Badang Kapit terus maie sida ber’selfie’ maya sida ngangkat barangnya hihi.

0 comments:

Post a Comment